Mr London Ms Langkawi lakonan Zul Ariffin dan Izara Aishah

Drama Mr London Ms Langkawi bersiaran di Saluran Suria, Singapura setiap hari Khamis jam 9.30 malam. Arahan pengarah Nizam Zakaria dan terbitan Global Station Sdn Bhd.

Mr London Ms Langkawi

Para Pelakon

Zul Ariffin, Izara Aishah, Amar Bahrin, Nur Zahirah, Wan (Wala), Yaya Zahir, Shah Rezza, Watie Sadali, Liza Abdullah, dan Kismah Johar.

Episod 1&2 Episod 3&4 Episod 5&6 Episod 7&8
Episod 9&10 Episod 11&12 Episod 13&14 Episod 15&16

Sinopsis Mr London Ms Langkawi

Aidid, seorang jejaka yang berpelajaran tinggi dan menetap di luar negara sejak dari kecil lagi. Hatinya begitu berat apabila dipaksa oleh ayahnya untuk pulang ke kampung. Walaupun berat, dia menurut kehendak ayahnya.

Setibanya Adid di Langkawi, ketika menunggu seseorang untuk membawanya ke rumah Tok Wan, muncul seorang gadis bernama 'Liyana The Samseng'.

Nurul Liyana, seorang gadis biasa. Tidak berpendidikan tinggi seperti Aidid, tetapi jiwanya besar. Rasa cinta terhadap tanah air cukup tebal.

Setiap kali berjumpa, mereka berdua pasti bergaduh. Berbezaan taraf hidup dan pendidikan membezakan mereka berdua. Tetapi adakah keserasian akan wujud dalam jiwa Aidid Mukhlis dan Nurul Liyana?

+ comments + 8 comments

19 October 2017 at 18:46

admin, episod 1 & 2 takde ke ?

19 October 2017 at 21:16

nak tnye admin kenapa cerita ni episode 9 xde? lg 1 episode 1&2 pun xde ke?

25 October 2017 at 17:21

agak2 akan upload episode 1&2 dan episode2 lain tak?

2 November 2017 at 08:47

Kenapa ada episod yang hilang . Episod 9 dengan 11 pun takda dekat atas .

3 November 2017 at 17:17

Admin plzzz update ep 1&2 , tak best la tiba2 tengok ep3&4 ..... plzzz admin

11 November 2017 at 22:34

Salam min. EPisod 1&2 xde ke.. Pastu nk tnya, page kt fb dah xde yeer.. Susahlaa mcm ni..

13 November 2017 at 14:58

@Nur Syahfiqka dll
1 n 2 xdpt sumber
page FB ado kan ada tu.. link kt kanan atas web ni

16 November 2017 at 21:06

cerita ni sebenar main hari apa? ade masuk dlm astro ke? atau spore je?

Post a Comment

 
Sejak 2009 - Kepala Bergetar